Kentucky

Hei!

Nå bør dere være stolte, siden jeg blogget i går og i dag! Tenkte i alle fall jeg kunne vise dere litt bilder fra da jeg var i Kentucky sammen med vertsbesteforeldrene mine og Katlynn. De har en "hytte" der, mer som et hus, som de har rett med Kentucky Lake. Var en helt trolig fin plass, og hytta var også utrolig fin. Vi hadde eget soverom med eget fint bad, og mastersoverommet hadde også et bad med boblebad i det. Rett nedenfor var det en strand, der vi på lørdagen stakk ned for å bade litt. Vannet var faktisk utrolig varmt, så det var veldig deilig. Vi spiste frokost på en plass som jeg føler er veldig amerikansk, og de hadde også en kjempe kul dialekt, der de sier ya'll osv. Fikk oss også en ny facebook friend, fordi hun ene som jobbet der var på vår alder og ville at vi skulle adde henne, så det gjorde vi! Vi kjørte masse båt, noe som var utrolig morsomt og jeg ble faktisk ganske brun også! Lørdagsmorgen var det egentlig litt overskyet, men det endret seg rundt 11-12, og det ble supervarmt.

Hele turen var supermorsom, og jeg er veldig glad for at jeg valgt å ta med Katlynn. Vi kjørte båt, spiste god mat, rånte litt i golfbilen, tok masse bilder, badet, kjørte mer båt.. og ja, you name it. Var en fantastisk helg, og utrolig trist at jeg ikke kommer til å se det igjen!

en liten veranda der man kunne se over the lake, kjempe fint

stua

ohyeah

skikkelig amerikansk frokostplass

båten, superfin!

jeg og katlynn lå framme i båten og tan'aa

for noen månder siden var det en båt som kjørte rett inn i broen.. dette er resultatet

huset bakfra

en liten plass der det var fullt av tegninger på steinene, og folket hoppet ned og koste seg

aiai

spiste middag på en veldig spesiell plass, der de gikk i gamle kjoler osv

blomster over hele restauranten

dette var the bathroom

så fikk jeg kjøre båten, wiii

på veien hjem stoppet vi i Metropolis, hvor Superman er fra